انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

مسجد کوفه

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

                


                                               مسجد کوفه

ای صدایت تاابددرجانِ من

ناله هایت نیمه شب مِهمانِ من


ای قیام ات،ای قُعُودت هرکجا

درقُنوتت، درسُجودت تا خدا


ای به نخلستانِ ما چاه آمده

ای که بر بیراهه ها،راه آمده


بندگان را رَهنمایی می کنی

عاشقانت را خدایی می کنی


گوش کن مسجد بگوید این چنین

گیوه ها را پا مکن مولای دین


 یا علی امشب میا درکویِ من

تا نریزد خونِ پاکت رویِ من


دشمنت با تیغِ زهر آماده است

سَجده گاهت را به نَهرآماده است


 می نماید غرقِ خون مِحراب را

می نوازی اینچنین مِضراب را


"هین! قَسم برکعبه وپروردگار

رستگارم،رستگارم،رستگار


 با خدا بودم خدایی می شوم

دررَهَش اینک فدایی می شوم"


کوفه وکرب و بلا،شام ودمشق

شدنشانِ حضرتِ سلطانِ عشق


پادشاهِ آسمانی وزمین

اکفیانی،یاامیرالمؤمنین(ع)


  #فرشید_ فلاحی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی