انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

نمایشگاه کتاب

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۲ ب.ظ


همیشه پیش خودم گفته ام که حسی هست
اگر چه روی لبت من خطاب هم نشدم


نشد که باشی و باشم نشد ببینمت و
برای  فرصت عشق انتخاب هم نشدم


میان دفتر دل حاضری همیشه  و من
زن غیابی یک عکس و قاب هم نشدم


درون شهر شدم کوچه گرد شعر فروش
ولی  به نرخ زمانه حباب هم نشدم


ببین که واژه ناکام شکل حال من است
که از لب تو لبالب به خواب هم نشدم


زمانه گفت عوض شو به قالبی تازه
شنید گوش ولی من مجاب هم نشدم


تو هی عوض شدی و من ولی شبیه خودم
به قلب مثل کویرت سراب هم نشدم


مسیر ناشر مهرت ورود ممنوع است
برای عرضه ی  قلب «انقلاب» هم نشدم


دریغ و درد که در پوشش نمایشگاه
برای لمس حضورت کتاب هم نشدم


رسید نوبت من آخر صف  دیدار
ولی به دست تو من آسیاب هم نشدم


#ارسا_اجلالی
#شعر
#نمایشگاه_کتاب
#کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی