انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

تادر عبورِ من

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ


❇️تا درعبورِ من👇


هان؟ می‌شناسی ام؟
ای خیره پشت پنجره 
درمن
چه دیده ای؟
این پابریده ی احساسِ خود،منم
درحسرتی وزین ،
با سنگ ها پریدم وغرق نگفتنم
تمبری میان پاکت پستم
کسی ندید
تا روکندمرا 
و رسیدم به دامنم
پنهان سنتم؛
این سرخ جامه ای  
که نشانِ نشاط نیست
لبخند برلبم
که کشیدم به صدهنر،
پشتش حیات نیست
آری توهم کنون،
مسحوریک مجسمه ی رنگ خورده از
یاقوتی وعقیق
این سرخ و سخت را
باورنکن که من 
بالی سبک زعشق
بی تابِ پرکشیدن صدآرزوی ناب،
دارم نهان رفیق
چون کفشدوزکی
ازیادرفته ام
شاید،
زمان،
شبی
ز سرانگشت حسرتش
من را رها کند
یا بال های نازک یخ بسته ی مرا
با مرگ
واکند
تندیس پرتملقی از یک الهه ام
خاموش وپرغرور.
مانند دیگران
حرمت بنه فقط
به ظاهر حالم
گذر بکن؛
از عمق داغ
عشق
از 
برزخ
شعور...


#ارسا_اجلالی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی