انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

قالی خاطرات

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ب.ظ

    قالی خاطرات 


بیا نشسته ی تنهابه روی قالی من!
که نقش خاطره ات مانده در حوالی من


همین که بافتمت گل،شکوفه زدغزلم
که سبزرقصی چشمت...تب شمالی من


غزل زده ست به اردوی قامتت چادر
تویی مسافر ییلاق خوش خیالی من


تنت مساوی پیچش،تنت برابر طعم
تنت موازی این حس ارتجالی من


تو: طرح تازه ای از گل،تو: اخم یک معشوق...
همیشه قابل صلحی،منِ جدالیِ من


دوباره تشنه لبم،چشمه رفته ای یا نه-
که قلب می شکنی کوزه ی  سفالی من؟! 


تنت سفید ...تنت تک...تمام شد قالی
تویی و خواب من و لحظه های  خالی من


#مینا_آقاخانی 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی