انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

خط سوم

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ


خط سوم


گرچه نخوانده ای مرا،بارِدگربیابخوان
آن خطِ سومین منم،زودنمی شوم عیان


 واژه به واژه برنگر،تا زدلم شوی خبر
صفحه به صفحه راببین،سطربه سطرِآن بمان


درتب وتابِ واژه ها،نیست مگردلم رها؟
دیده ی دل توبرگشا،تاکه نمانمت نهان


چنگ زدم به رودِ تو،زخمه زدم به عودِ تو
شد دف ونی سرودِتو،ای تومعانی وبیان


غایبِ حاضرم تویی،منظروناظرم تویی
شعله ی شعرِ من شدی،دررگِ من شدی روان


جان وجهانِ من تویی،روح و روانِ من تویی
سِّرو عیان من تویی،باتو روَم به آسمان


قامتِ تو قیامتم،گرچه خمیده قامتم
خاک نشینِ عشقِ تو،برطَبَقش نهاده جان


صبح تویی صباتویی،نغمه تویی صدا تویی
گرچه نخوانده ای مرا،باردگربیا بخوان


#فرشید_فلاحی  97/5/9

نظرات  (۱)

سلام استاد
مثل همیشه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی