انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

پشت پرچین اردیبهشت

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ


❇️پشتِ پرچینِ اردیبهشت👇


من از پشتِ پرچینِ اردیبهشت
من از طالقانی بسانِ بهشت


من از دومین ماهِ خوبِ بهار
من از سرزمینِ عزیز ونگار


من از دشتِ آلاله های قشنگ
من از کوهسار وشکوهِ پلنگ


من از زنبق ویاس وگلپونه ها
من از شرمِ بنشسته برگونه ها


من از سوسن وسنجد وسُنبله
من ازشورِ رود و من از غُلغله


من از نورِ مهتاب و عطرعلف
من از یادگارانِ خوبِ سَلَف


من از چوب وفانوس و راه و سکوت
من از بیدو گردو، سپیدار وتوت


من از پینه بر دستِ مردانِ پیر
من ازکودکانِ غیور و دلیر


من ازبرف وسرما وسوز وتگرگ
من از شیون وشادی و زاد ومرگ


بگفتم ولی اندکی از هزار
خوشا طالقان و خوشا جویبار


قدم رنجه کن نو بهارش ببین
شبی شاعرانه کنارم نشین... 

#فرشید_فلاحی  96/11/22
                      

نظرات  (۱)

عالی عالی عالی...

عکسش از آقابراریه
و تصویر همیشه زنده و تکراری کوچه باغهای روستایی در طالقان
شعر هم که دیگه بی نظیره

آقا موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی