انجمن شاعران طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

محفلی بر مدار عشق... برای شعرهای ماندگار سخنوران دیارم طالقان

گهواره ی دل

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

❇️‌ ‌ گهواره ی دل👇


به شوق اینکه هستی تاسحر باخویش بیدارم 
چه خوشبختم که حتی درخیالم چون تو رادارم


تو دشت تشنه ی من باش،باریدن که کاری نیست 
به مژگان اشک جای آب،بردشت تومی بارم 


تو را بوییده ام یکبار،درهنگامه ی تطهیر 
به قدرِآهوان از نافه ی عطرِتوسرشارم


من از آغوش تابستانیت،چیزی نمی خواهم 
زمستانی نکن ازبرگ ریزان،سخت بیزارم 


مرا دلتنگ لالایی نکن،عمریست بی خوابم 
چو مادر در پناهم گیر و درگهواره بگذارم 


بمان ای باغ سر خوش،زندگی بی تاب بودن هاست 
چه خوش باغی که در اندیشه اش چون من سپیدارم 


تو آن انکار تاریخی،درون سنت و تقوا 
من آن نیمی جدا ازشرع وعرف ومیل واصرارم 


تو آن نازی که شایدهای هر طناز را باید 
من آن عقلم که،مس را می فروشم،زرخریدارم 


#مسلم_آهنگری 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۷
فرشید فلاحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی